Asiakaspalvelu: [email protected]

Toimitusehdot

Suomen Kosmetologikauppa 2695342-4 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: [email protected]
Postitusosoite: Crystal Cosmetics Oy, Ruoholahdenkatu 14, 00180 Helsinki

Verkkokaupallamme ei ole palvelupistettä. Tilauksiin liittyvät yhteydenotot sähköpostitse: [email protected]

Mikäli olet valinnut toimitustavaksi noudon, tilauksesi on noudettavissa sen jälkeen kun olet saanut vahvistuksen tilauksen valmistumisesta.

Teemme yhteistyötä Kauneuskeskus Kristalli Kampin kanssa (Ruoholahdenkatu 14), joka toimii noutopisteenä.

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, Masterpass, Pivo, Mash, sekä Jousto.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa. Lisätietoja MobilePay:sta osoitteessa: https://www.mobilepay.fi

Masterpass: Digitaalinen maksujärjestelmä, johon voit tallettaa maksukorttisi ja toimitustietosi ja käyttää niitä turvallisesti missä ja milloin vain. Lisätietoja osoitteessa: https://masterpass.com/fi-fi.html

Pivo: Kaikkien pankkien asiakkaille. Klikkaile ostokset ostoskoriin, valitse maksutavaksi Pivo ja hyväksy maksu näppärästi oman puhelimesi Pivolla. Voit valita maksuvälineeksi minkä tahansa Pivoon liittämäsi maksuvälineen.

Osta nyt, maksa myöhemmin. Pivon maksuajalla voit pilkkoa ostoksesi juuri sinulle sopiviin palasiin ja maksaa ne silloin, kun sinulle sopii, korottomalla maksuajalla. Luoton myöntää Arvato Finance. Lisätietoja osoitteessa: https://pivo.fi/maksut/verkossa/

Mash: Mash-laskulla saat 14 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös muuttaa laskun osamaksuksi, jolloin saat valita itsellesi parhaiten sopivan maksuaikataulun. Lisätietoja Mash-lasku ja -osamaksusta osoitteessa: https://www.mash.com/fi

Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat 14 vrk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 4,90 eur ja kuukausikorko 2,42 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa: www.jousto.com

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: [email protected]
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 1-3 arkipäivää, poislukien mahdolliset tilaustenkäsittelyn tilapäiset ruuhkautumiset. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Nouto

Voit valita tilauksesi toimitustavaksi noudon Kauneuskeskus Kristalli Kampista, joka toimii yhteistyökumppaninamme. Tilauksesi on noudettavissa kun saat meiltä tilauksen valmistumisviestin.

Huomioithan, että kaikki tilauksiin liittyvät tiedustelut tulee tehdä asiakaspalveluumme: [email protected] Kauneuskeskus Kristalli Kamppi toimii ainoastaan noutopisteenä, eikä vastaa tilauksiin liittyviin kysymyksiin.

Noudathan tilauksesi vasta sen jälkeen kun saat meiltä viestin tilauksesi valmistumisesta.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

BACK